ISO 9001:2015 - Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας
Οι Σύμβουλοι ISO 9001 της QBC σας υποστηρίζουν στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη των απαραίτητων εσωτερικών διεργασιών και διαδικασιών για τη λήψη της πιστοποίησης ISO 9001:2015. Η διασφάλιση της ποιότητας των παραγόμενων προϊόντων ή/και υπηρεσιών αφορά όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως κλάδου και μεγέθους, καθώς επηρεάζει άμεσα τη βιωσιμότητα και την ανάπτυξη της επιχείρησης.
ISO 9001:2015 – Τι είναι
Το ISO 9001 είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για τη διαχείριση της ποιότητας των επιχειρήσεων. Η διαχείριση ποιότητας είναι η βάση της ανάπτυξης για όλους τους οργανισμούς. Το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001 χρησιμοποιείται ως πρότυπο για την επίδειξη της ικανότητας για τη συστηματική παροχή προϊόντων και υπηρεσιών που πληρούν τις απαιτήσεις των πελατών και των κανονιστικών ρυθμίσεων και αποτελεί το πιο δημοφιλές πρότυπο πιστοποιητικών ISO.
Το Σύστημα Διαχείρισης ISO 9001 στηρίζεται σε 8 Αρχές Διαχείρισης Ποιότητας:
1. Προσανατολισμός στον πελάτη, 2. Ηγεσία – υποχρεώσεις της Διοίκησης, 3. Δέσμευση των ανθρώπων, 4. Διαδικασιοκεντρική προσέγγιση της λειτουργίας της επιχείρησης, 5. Συστηματική προσέγγιση ως προς τη διοίκηση 6. Συνεχής βελτίωση, 7. Τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων, 8. Διαχείριση σχέσεων
Μία ορθώς λειτουργική διαχείριση ποιότητας δημιουργεί την απαραίτητη δομή για συνεχή ανάπτυξη, προκειμένου να ενισχυθεί η ικανοποίηση του πελάτη και συνεπώς η επιτυχία στην αγορά. Το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001 αποτελεί μια διεθνώς αναγνωρισμένη, αξιόπιστη και δοκιμασμένη βάση για την εφαρμογή της Διαχείρισης Ποιότητας.
Σε ποιους απευθύνεται
Το πρότυπο ποιότητας ISO 9001:2015 μπορεί να εφαρμοστεί από οποιαδήποτε επιχείρηση προκειμένου να βελτιώσει τον τρόπο λειτουργίας της, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιείται που επιθυμούν να προωθήσουν την περαιτέρω ανάπτυξή τους και να δημιουργήσουν συνθήκες εμπιστοσύνης με τρίτες εταιρίες.
ISO 9001:2015 – Στάδια υλοποίησης
Οι Σύμβουλοι Επιχειρήσεων μας, για την επιτυχημένη απόκτηση της πιστοποίησης ποιότητας ISO, ακολουθούν τη μέθοδο Plan – Do – Check – Act (PDCA), μέσω της οποίας αξιολογούν τις υπάρχουσες εσωτερικές διαδικασίες και διεργασίες της επιχείρησής, καταρτίζουν προσαρμοσμένα πλάνα και αναπτύσσουν νέες διαδικασίες.
Τα στάδια για την απόκτηση του πιστοποιητικού ποιότητας, όπως αυτά υλοποιούνται από την επιχείρησή μας είναι τα ακόλουθα:
- Αξιολόγηση ετοιμότητας εταιρίας
- Διάγνωση βελτιώσεων και εντοπισμός κενών
- Σχεδιασμός πλάνου εργασιών
- Δημιουργία πολιτικών, διαδικασιών και Υλοποίηση εργασιών
- Οριστικοποίηση νέας οργάνωσης
- Mock-up έλεγχος ή αίτημα για προέλεγχο
- Καταγραφή θεμάτων προς βελτίωση και επίλυση
- Υποβολή αίτησης για αξιολόγηση
- Επιτυχία, λήψη πιστοποίησης
Επικοινωνία με Σύμβουλο ISO 9001
Εκδηλώνετε το ενδιαφέρον σας για επικοινωνία με Σύμβουλο ISO 9001 εύκολα και απλά μέσα από το site είτε στο 216 900 7576.
Επιλέγετε τον τρόπο που ο Σύμβουλος από το τμήμα Υπηρεσιών ISO θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Ο/Η Σύμβουλος Υπηρεσιών ISO 9001 θα σας καλέσει την ώρα που έχετε συμφωνήσει ώστε να συζητήσετε για τα επιχειρηματικά σας σχέδια και τις ευκαιρίες ανάπτυξης της εταιρείας σας.
Έχοντας επιλέξει την βιντεοκλήση ως τρόπο επικοινωνίας, θα λάβετε μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e–mail) οδηγίες για τη διαδικασία σύνδεσης στην κλήση. Εσείς θα συνδεθείτε την διαθέσιμη ημέρα και την ώρα που έχετε προγραμματίσει τη συνάντηση.
Η συνάντηση με τον/την Σύμβουλο ISO 9001 σε αυτή την περίπτωση θα πραγματοποιηθεί στα γραφεία της εταιρίας μας, έτσι θα έχουμε τη χαρά να σας γνωρίσουμε από κοντά και να σχεδιάσουμε μαζί το μέλλον της επιχείρησης σας.