fbpx

Ψηφιακή Υπογραφή: Απλούστερη διαδικασία έκδοσης

Σε λειτουργία βρίσκεται η νέα Αρχή Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα όλοι οι πολίτες να εκδίδουν τη δική τους Ψηφιακή Υπογραφή.

Ψηφιακή Υπογραφή

Δελτίο Τύπου

Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα ξεκινά η λειτουργία της νέας Αρχής Πιστοποίησης του Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ). Η νέα ΑΠΕΔ υπάγεται στη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και αποστολή της είναι η παροχή ψηφιακών υπογραφών, είτε νέας γενιάς (άυλες) είτε κλασσικής μορφής (USB token). Μέσω της νέας ΑΠΕΔ, από σήμερα όλοι οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να εκδίδουν προσωπικά πιστοποιητικά ψηφιακής υπογραφής, διάρκειας τριών ετών, αποκτώντας ψηφιακή υπογραφή.

 

Η χρήση ψηφιακής υπογραφής συμβάλλει στην περαιτέρω διασφάλιση των ηλεκτρονικών συναλλαγών, στη μείωση των λειτουργικών δαπανών, καθώς επίσης και στην εξοικονόμηση χρόνου. Όλα τα βήματα για την απόκτηση ψηφιακής υπογραφής μέσω της νέας ΑΠΕΔ περιγράφονται αναλυτικά στην πλατφόρμα aped.gov.gr.

 

Η φιλοσοφία της νέας ΑΠΕΔ αντανακλά την ευρύτερη στρατηγική του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την αναβάθμιση των υπηρεσιών εμπιστοσύνης προς τους πολίτες και τη βελτίωση των διαδικασιών αυθεντικοποίησης τους. Η λειτουργία της πλατφόρμας έρχεται σε συνέχεια των παρεμβάσεων του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης σχετικά με την αυθεντικοποίηση και τη βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής του πολίτη (υπηρεσίες εμπιστοσύνης). Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η διανομή:

  • 150.000 ψηφιακών υπογραφών νέας γενιάς σε δημοσίους υπαλλήλους (ήδη έχουν διανεμηθεί πάνω από 50.000) και
  • Πάνω από 506.000 ψηφιακών υπογραφών νέας γενιάς σε επαγγελματικούς κλάδους (εκπρόσωποι επιχειρήσεων, δικηγόροι, λογιστές, μηχανικοί κλπ) και πολίτες.

 

Στην ίδια στρατηγική περιλαμβάνονται:

  • οι υπηρεσίες σχετικά με τα ψηφιακά έγγραφα του gov.gr (έκδοση εξουσιοδότησης και υπεύθυνης δήλωσης, ψηφιακή βεβαίωση εγγράφου και ιδιωτικού συμφωνητικού) και
  • ο έλεγχος εγκυρότητάς των ψηφιακών εγγράφων μέσω του gov.gr.

Διαδικασία έκδοσης

Η έκδοση της ψηφιακής υπογραφής γίνεται μέσω μιας διαδικασίας 6 βημάτων.

Εδώ θα βρείτε αναλυτικά όλα τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας έκδοσης Ψηφιακής Υπογραφής.

Αφού παραλάβετε τη δική σας ψηφιακή υπογραφή στη συνέχεια, για να την χρησιμοποιήσετε και να υπογράψετε ένα ηλεκτρονικό έγγραφο σε μορφή pdf θα πρέπει να ακολουθήσετε τα εν λόγω βήματα.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικώς στο 216 900 7576 ή να υποβάλλετε αίτημα επικοινωνίας και ένας Σύμβουλός μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.

Κατεβάστε το E-book

Αποδέχομαι να λαμβάνω ενημερωτικό υλικό από το qbc.gr

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και κατεβάστε άμεσα το E-book

Ευχαριστούμε!Μπορείτε να κατεβάσετε το e-book κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο

Newletter

Αποδέχομαι να λαμβάνω ενημερωτικό υλικό από το qbc.gr

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας για να  να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα μας

Ευχαριστούμε για την εγγραφή!